Fruehauf KURTYNOWA Mega PODNOSZONY DACH! full wyposażenie! tiry.pl
ogłoszenia tej kategorii Ogłoszenia tego użytkownika Kontakt z ogłoszeniodawcą Powiadom przyjaciela Drukuj

« Poprzednie

Następne »

Fruehauf KURTYNOWA Mega PODNOSZONY DACH! full wyposażenie!

Opis:

NACZEPA KURTYNOWA typ MEGA z podnoszonym dachem! FULL WYPOSAŻENIE!

Masa Całkowita39.000 kg
Masa naczepy ± 3%7.165 kg
Całkowita ładowność31.835kg
Długość wewnętrzna13,620 m
Całkowita wysokość naczepy w stanie nie załadowanym 4,105 m
dach w wyższej pozycji (załadowany 4,075 m, niższa pozycja 2,950 m w środku – 4,055 m nie załadowana , załadowana 4,025 m)


Podłoga
• Laminowane panele HARWOOD o pełnej długości, grubość 35mm.
• Podłoga przystosowana do 9 ton obciążenia na oś wózka widłowego.
• Galwanizowane profile omega pomiędzy panelami podłogi.
• 13 par pierścieni zabezpieczających ładunek w profilu zewnętrznym

Przednia ściana
• Narożniki aluminiowe, aerodynamicznie zaokrąglone, z zintegrowanymi zabezpieczonymi światłami obrysowymi.
• Aluminiowy panel górny.
• Panel przedni ze sklejki GPR.
• Płyta wzmacniająca z przodu naczepę przy sprzęganiu.
• Gniazda elektryczne i hamulcowe zainstalowane w skrzynce PVC, umieszczone ok. 1 metra powyżej powierzchni sprzęgu.
• Stalowa płyta umieszczona wewnątrz naczepy wzdłuż podłogi o wysokości 850mm w celu zabezpieczenia przeciw uderzeniom wózka widłowego.

Ściany boczne
• 3 pary przesuwnych kłonic z kieszeniami do łat
• 4 rzędy aluminiowych desek o wysokości 100 mm.
• Boczna plandeka kurtynowa o gramaturze 900g/m2,
• Klamry ze stali nierdzewnej, zaczepiane za profil brzegowy ramy.
• Poziome napinacze plandeki z mechanizmem zapadkowym zintegrowane z tylnymi narożnikami.
• Boczna plandeka połączona z profilem hakowym do mocowania z przednimi narożnikami.

Tylna rama i drzwi
• Aluminiowe tylne narożniki nitowane do ramy.
• Podwójne drzwi tylne z plymetalu z 4 zawiasami na każdy panel drzwi i 2 ocynkowane stalowe zamki umieszczone wewnątrz panelu drzwi.
• Tylna poprzeczka górna unoszona i przesuwana wraz z dachem.
• Tylna drabinka mocowana pod ramą.
• Tylne gumowe odbojniki na zakończeniu ramy głównej.
• Mocny narożny odbojnik ze stali ocynkowanej na krawędzi ramy.

Dach
• Przesuwany dach z białą plandeką o gramaturze 650g/m2, poprzeczki dachowe co 750 mm.
• Profil boczny z szynami dachu i plandeki bocznej o wysokości 175 mm wliczając suwany dach.
• Suwany dach otwierany według potrzeby w dwie strony.
• Dach unoszony o 300 mm, w czterech narożnikach dźwignie mechaniczno hydrauliczne. Dach może zostać unoszony tylko do załadunku i rozładunku przy zsuniętej plandece bocznej
• Dach unoszony ma dwie pozycje wysokości, dla wysokości wewnętrznej 2950mm oraz 3000mm. Pozycja dachu może być zmieniana o 50 mm regulatorem umieszczonym w narożnikach w przypadku kiedy dach jest w pozycji uniesionej. Tylna rama posiada podwójne zamki z możliwością ryglowania w zależności od ustawionej wysokości (co 50 mm).

Platforma
• Wysoko wytrzymała spawana rama stalowa z 31 poprzeczkami z I-profili
• Szyja ramy o grubości 90 mm, konstrukcja zgodna z ISO 1726
• Rama główna składa się z dwóch I – profili
• Tył ramy zakończony zderzakiem

Sprzęg
• Sworzeń królewski 2’’ (ø50.8 mm) nitowany i demontowany z dołu.

Nogi postojowe
• Teleskopowe nogi postojowe dwubiegowe, z kompensacyjnymi podstawami, obsługiwane za pomocą korby z prawej strony.
• Nośność podnoszenia 24 000 kg
• Nośność statyczna 50 000 kg

Układ jezdny
• SAF Dynamic Airsuspension
- Poduszki powietrzne z wmontowanymi gumowymi odbojnikami
- Amortyzatory podwójnego działania
- Stabilizatory
- Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy (sterowany prędkością)
• SAF osie o nośności 9 ton do pojedynczych kół.
• Felgi stalowe 11.75x22,5’’ z 120 mm przetłoczeniem
• 7 Opon Michalin XTA 2 rozmiar 445/45 R19.5 z bieżnikiem drogowym.

System hamulcowy
• Tarcze hamulcowe SAF ø 370 mm.
• Dwuobwodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z wymogami EEC.
• Podłączenia zgodne z ISO 1726.
• System EBS zintegrowany z ABS 2S/2M.
• System ESP system stabilizacji toru jazdy.
• System EBS elektrycznie zgodny z ISO 7638
• Hamulec postojowy z akumulatorem sprężynowym.
• Włącznik hamulca postojowego usytuowany obok nóg postojowych po prawej stronie.

System elektryczny
• Układ elektryczny zgodny z regulacjami EEC, napięcie 24V
• Podłączenia 2 x 7 polowe zgodne z ISO
• 5 funkcyjne tylne lampy, zintegrowane lamy przeciwmgielne i cofania.
• Lampy z podświetleniem numeru rejestracyjnego umieszczone w zabezpieczonej pozycji po tylną ramą.
• Diodowe światła obrysowe, narożne przednie i tylne.
• Tablice długiego pojazdu na tylnych drzwiach.

Wyposażenie
• Boczne aluminiowe anodowane szyny zabezpieczające.
• Błotniki PVC nad każdym kołem.
• Chlapacze za tylnymi błotnikami.
• 1 klin pod koła montowany w uchwycie pod ramą.
• Kosz na dwa koła zapasowe.
• 1 skrzynka narzędziowa PVC.
• Linka celna T2 ze stelażem na przedniej ścianie.

Wykończenie
• Rama ocynkowana.
• Panel tylnych świateł w kolorze białym.
• Osie, piasty kół i nogi postojowe malowane proszkowo w kolorze czarnym.
• Felgi srebrne.
• Boczne aluminiowe szyny zabezpieczające w kolorze naturalnym anodowanego aluminium.
• Błotniki czarne.
• Ściana przednia, tylne narożniki i drzwi tylne w kolorze białym.
• Plandeka szara 7060

Podstawowe szczegóły:

ogłoszenie od: P.W. KRUMAR - statystyki ogłoszeń
E-Mail: Kontakt z ogłoszeniodawcą

Szczegóły ogłoszenia

Numer telefonu 660 454 700
Strona WWW http://www.krumar.pl
Identyfikator ogłoszenia: 819
Miejscowość: Polska / podlaskie / Białystok
Oglądalność ogłoszenia:9706
Dodane: 2008.11.26












Nasze Serwisy: maszynybudowlane.com | szkola.biz | biuramatrymonialne.pl | slub.biz | krawiectwo.pl | budowa.biz